Preskočiť na obsah

Banskobystrická regionálna správa ciest zriadila profesionálnu nonstop linku pre nahlasovanie problémov na cestách

Zverejnené 27.12.2023.

Kategória

Banskobystrická regionálna správa ciest zriadila profesionálnu nonstop linku pre nahlasovanie problémov na cestách

Banská Bystrica, 18. decembra 2023 – Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. (BBRSC) zriadila linku call centra. Dovoláte sa na ňu 24 hodín denne, každý deň v roku na telefónnom čísle 0940 60 00 60.

Z dôvodu potreby urýchlenia reakčného času pri zásahoch na cestách bola zriadená profesionálna linka call centra a dispečingu. Vznik call centra vyplynul z potreby efektívneho odovzdania informácií kompetentným a urýchlenia riešenia objavených problémov na cestách v našom kraji, ktorých správu či údržbu zabezpečuje BBRSC.

Predseda BBSK Ondrej Lunter uviedol: „Kvalitná a dobre udržiavaná cestná sieť patrí medzi naše priority. Do rekonštrukcie a údržby každoročne ako kraj investujeme milióny eur a ja som rád, že služby pre našich obyvateľov sa v tejto oblasti posunú opäť o level vyššie. Očakávam, že vďaka novému call-centru bude BBRSC vedieť nielen prijať viac podnetov od verejnosti, ale najmä zrýchliť proces ich vybavovania a samotného odstraňovania problémov na našich cestách.“

Call centrum BBRSC funguje od decembra tohto roku. Týždeň prebiehal testovací režim, kedy boli odstránené všetky nedostatky a dnes je už dostupné širokej verejnosti. Najčastejšie problémy, ktoré môžete nahlasovať sú problémy zjazdnosti počas zimnej údržby, padnuté stromy na ceste, či dreviny zasahujúce do priestoru cesty, zablokovaná komunikácia z dôvodu prekážky na ceste, výtlky, zaplavené komunikácie, upchatý priepust a mnohé iné.

„Telefonická linka call centra je verejnosti na nahlasovanie problémov na cestách k dispozícii 24 hodin denne 365 dní v roku. Cestujúca verejnosť má možnosť hlásiť akúkoľvek poruchu, problém, či závadu na ceste, pričom zamestnanci profesionálneho call centra posúdia prioritu situácie a následne informáciu odovzdajú kompetnentným kolegom v BBRSC na riešenie. Sučasťou riešenia je spracovanie podnetu do textovej podoby, nahrávka rozhovoru a zaslanie spracovaného podnetu k nám do spoločnosti. Vybavenie podnetu bude mať rôzne stupne prioritizácie podľa závažnosti a aj daný čas v BBRSC na jeho vyriešenie. Teší ma, že službu sa podarilo zaviesť ešte túto zimu a zatiaľ funguje úspešne. “, uviedol predseda predstavenstva Martin Turčan.

BBRSC verí, že profesionalita špecialistov call centra a rýchle jednanie pomôže udržiavať priamy kontakt s vodičmi na cestách a súčasne budovať dobré vzťahy s verejnosťou. Zároveň vyzýva cestujúcu verejnosť, aby objavené problémy neváhala nahlásiť, keďže linka slúži k zlepšeniu zjazdnosti a kvality ciest I. II. a III. triedy v Banskobystrickom kraji.